2012. február 1., szerda

Fogyásom titka, avagy 8 hónap -35 kg - Jelenlegi ára: 599 Ft

Mióta  sokat fogytam folyton megállítanak, leveleket kapok, ismerősök hívnak fel, hogy láttak, megszépültem, hogyan csináltam. Mivel már sokszor elmondtam, de nem elégszer, így gondoltam papírra vetem az ezzel kapcsolatos történetemet, leírván az étrendet és néhány receptet, amelyet folyamatosan bővítek. A módszer lényege nem a testedzésben áll, csakis az étrend megváltoztatásában!
Sokan kérdezik, hogy sokba kerül-e, nehéz-e elkészíteni az ételeket. Nem! A módszer lényege nem is a recepteken áll vagy bukik. A receptek csupán kiegészítésül, támpontul szolgálnak a leírásban szereplő módszer követéséhez. Aki vásárolt tőlem kiárusított ruhákat, tudja, hogy 52/54-es méretről indulván ma már 44-es méretet hordok. A fogyásnak még nincs vége, tehát ha valaki azzal a kritikával illetne, hogy még mindig molett a sziluettem, igaza van. Remélvén, hogy másoknak is hasznos lesz, jelen aukció tárgyaként némi szerzői jogdíjat kérve, szívesen elküldöm bárkinek a történetet, étrenddel, receptekkel. Aki licitál, annak későbbiekben e-mailben is szívesen segítek, ha kérdése van.
Azt hiszem a fényképek magukért beszélnek. Utána-előtte.
Már többen megvásárolták tőlem fogyásom titkát, a véleményeket lásd az értékeléseknél.
Folyamatosan jönnek az e-mailek, sokan beszámolnak, hogy ahogy elkezdik betartani a leírottakat, elindul a fogyás és még csak nem is szenvednek úgy, mint más fogyókúráknál. Van lány, aki már lassan 10 kg-tól fog megszabadulni, úgyhogy hajrá!
VEGETARIÁNUSOKNAK VAGY SÚLYOS CUKORBETEGEKNEK NEM MEGFELELŐ A MÓDSZEREM!



Jelenlegi ára: 599 Ft

Az aukció vége: 2012-02-19 09:11
. Fogyásom titka, avagy 8 hónap -35 kg - Jelenlegi ára: 599 Ft