2011. június 16., csütörtök

Bükk - Kék, 2 kisasztalok, CD-állványok is

Bükk - Kék, 2 kisasztalok, amelyek szintén CD-állvány:
Két kisasztalok

A szoba 4 X 30 CD-t

bükk / kék

Magassága kb 58 cm, átmérője kb asztal 34 cm

Minden négy kerékkel

Az egyik a fenti táblázatok alkalommal ütött néhány nedvességet (lásd a képen 4) könnyen eltávolítható, de amelyben lecsiszol, és átfestették. (Én mondtam) Vagy, ahogy én tettem, hoz egy takarót rajta ;-) einfahc
Ellenkező esetben mindkét tábla érdekében.

Kemény egyaránt, 15.00 €
A "ép" egységes € 12.00 óra,
A "bántalmazott" 5,00 €

Hoppá! Válasz mailek gyakran a végén a spam mappába. Kérjük, ellenőrizze ezt kéri velem.

A közeljövőben még több dolgot jön könyv - kék a hirdetéseket, ha már nincsenek benne, mint a termesztők, virág oszlopok, dekoratív, üveg vitrin, polc, szekrénysor, stb Lehet, hasonló vagy még több?
Ábra 5-7 példát erre.

Nemdohányzó háztartás

Én sok más hirdetések.
(Írásbeli kék a jobb oldalon az ajánlat) Csak kattintson a linkre "egyéb mutatók a hivatal."

Én nemcsak a pickup.

Privát eladása. Nincs garancia, nem cserélnek, nem vállal garanciát. Tétel a vásárolt, ahogy van.

A nevek itt használt védettek. ÉN használ ez itt csak azért, mert szolgálni a nyilatkozatot a cikk.
Ár: VB